Forum www.youngtimers.fora.pl Strona Główna www.youngtimers.fora.pl
Forum Youngtimer, Oldtimer & USAcars
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

126 EL Prezesa ;D
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.youngtimers.fora.pl Strona Główna -> Nasze old & youngtimery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuniu




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Pon 17:31, 23 Sty 2012    Temat postu:

Tak jak pisałem na razie tylko plany brak pracy = brak kaski, a brak kaski = brak nowego auta Sad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuniu dnia Pon 17:32, 23 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keen




Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z zagłębia tutejszego customingu

PostWysłany: Nie 22:44, 29 Sty 2012    Temat postu:

Kolejne perypetie tego sprzętu :
W środę z Wilem robiliśmy wydech - nie było szpilek głowica-kolektor. Gwintowanie nic nie dało, nowe szpilki na kleju dzisiaj wyjechały i maszynka troszku za głośno pryka. Mam już komplet naprawczy (gwintowniki na 10', wiertła i szpilki) trzeba tylko przysiąść.
Moduł głupieje - maszynka pali sporo za dużo ale się nie zbiera.... Z pomocą przyjdzie szfagier (chyba chłopa ozłocę ) i moduł z jego dawnego malca cabrio.
Hamulce umarły - pompowanie 2-4 razy i są. Mam już prawie całość elementów naprawczych poza cylinderkami. Najpierw szczęki, zawleczki i linki a potem reszta. W tym wypadku są różne wersje - najprawdopodobniej w którejś szczęce nie działa samoregulator i mimo odpowietrzania pedał opada. Znajomy z F&F twierdzi że to w lewym przednik kole często się dzieje bo tam największe ciśnienie z pompy idzie i samoregulator najczęściej pada. Cóż sprawdzimy.

Ps. Moja Helga nie może zrozumieć dlaczego paszczak nocuje na ulicy malczan w garażu ;>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez keen dnia Nie 22:57, 29 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keen




Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z zagłębia tutejszego customingu

PostWysłany: Pią 0:56, 03 Lut 2012    Temat postu:

Minął kolejny ciężki dzień zmagań.
Zaczęło się niewinnie od wycinania dziury w budzie żeby bez rwania silnik skręcić wydech, a skończyło się na ostrym cięciu i spawaniu. Śfagier był niesamowity (dzięki).
W końcu wydech się trzyma i nie pierdzi, ogrzewanie się poprawiło.
Hamulce zaczęły działać - rano test.
Moduł zapłonu wymieniony i bez jazdy po samym dźwięku słyszałem że dostał skrzydeł silniczek.
Ręczny działa - blokuje i zwalnia tak jak dźwignia karze.
A cięcia było sporo i spawania też troszeczkę, głównie w celu reanimacji hamulców.
Przed 11 szfagier wyłączył migomat, i ledwie miał siły odpowietrzaniem się zająć. Ale wreszcie się udało. Jutro tylko zalepię dziury i będzie git.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzemien323
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Sob 11:44, 04 Lut 2012    Temat postu:

Fajnie się czyta Twoje opowieści Very Happy. Ciekawi mnie tylko czym tam się ogrzewacie, bo przy tych mrozach grzebać przy aucie to musi być hardcore Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keen




Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z zagłębia tutejszego customingu

PostWysłany: Nie 11:31, 05 Lut 2012    Temat postu:

Piecyk gazowy. Niestety wczoraj podczas zabawy przy malczanie Sebcia i tuningu drzwi garażowych butla umarła więc do pensji prace przerwane ... :>

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez keen dnia Nie 11:32, 05 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastian105




Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:56, 06 Lut 2012    Temat postu:

keen jutro wyczyszczę mój oryginalny gaźnik to ten ci mogę dać. Jest jeszcze inna kwestia. Zamachu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keen




Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z zagłębia tutejszego customingu

PostWysłany: Pon 21:58, 06 Lut 2012    Temat postu:

Zobaczymy co z zamachem. Najpierw gaźnik.
Narazie muszę wyeliminować to dziwne gwałtowne szarpanie na 3 przy prędkości 55 km/h. Mało przyjemne to jest, kiedy maszynka nabiera prędkości i nagle robię z twarzy glonojada na przedniej szybie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastian105




Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:12, 09 Lut 2012    Temat postu:

Grzebałeś coś w swojej maszynce?? Ja jutro poprawie ta linkę ssania w swoim. A tak to mój rakieta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keen




Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z zagłębia tutejszego customingu

PostWysłany: Pią 23:39, 10 Lut 2012    Temat postu:

Nie było kiedy. Rano papierki od malagutka załatwiałem, ubezpieczałem itp. Po za tym Praca, praca, praca i pokemon zwany popularnie "żona", z wielkimi wyrzutami.
Odebrałem dzisiaj po 21-wszej paszczaka z remontu, więc się troszku babulec uspokoi i nie będę musiał jej du.. wozić.
MajsteroKamillo twierdzi, że za głupocizny zapłonu przy module odpowiada także czujnik położenia wału, i że takie usterki w EL się zdarzają.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez keen dnia Pią 23:40, 10 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastian105




Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:02, 11 Lut 2012    Temat postu:

To to wiem że i to odpowiada za to. mamy i czujnik chyba x2. Musze poszukać luzem a jak nie to na silniku jest. A kiedy grzebiesz?? Tylko spróbuj tak jak ja pod gołym niebem. Pełna partyzantka i satysfakcja x2 że się udało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.youngtimers.fora.pl Strona Główna -> Nasze old & youngtimery Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin